Veel gestelde vragen

Bestellingen

Geen probleem, neem zo snel mogelijk contact met ons op zodat wij de bestelling kunnen aanpassen. Zo voorkom je dat er extra verzendkosten gemaakt worden.

Dit is mogelijk, wij nemen contact op met de leverancier/vervoerder om de huidige zending te annuleren en aan te passen naar de juiste producten. Wel rekenen wij een extra keer verzendkosten voor de gemaakte kosten.

Geen probleem. Neem contact met ons op via ons contactformulier en vermeld hierin het bestelnummer en evt. jouw klantnummer. Wij zullen de bestelling annuleren en het bedrag terugboeken naar de rekening waar ook mee is betaald.

Dat kan, neem contact met ons op via ons contactformulier en vermeld het bestelnummer en eventueel jouw klantnummer. Het bedrag excl. verzendkosten krijgt u teruggestort op dezelfde rekening als waarmee is betaald.

Verzending

De vermelde prijzen zijn zonder verzendkosten. De verzendkosten bedragen €35,- voor bestellingen met een afleveradres binnen Nederland. Bestellingen binnen Nederland boven de €500,- is de verzending gratis.

Voor bestellingen in België of Duitsland bedragen de verzendkosten €50,-.
Bestellingen boven de €750,- in België of Duitsland is de verzending gratis.

Voor kleinere artikelen zoals een fles schoonmaakmiddel bedragen de verzendkosten €7,95.

Wanneer je vóór 12 uur besteld, wordt de bestelling dezelfde dag nog doorgezet. Afhankelijk van de grootte van de bestelling leveren wij tussen 1-5 werkdagen. Mits de producten op voorraad zijn bij de leverancier.

Mocht het voorkomen dat onze producten niet voorradig zijn. Wij zullen altijd informeren over de verwachte levertijd. Als je vervolgens jouw bestelling wilt annuleren is dit geen enkel probleem.

Ja, wij leveren standaard ook aan Duitsland en België. Voor andere Europese landen kunnen de daadwerkelijke verzendkosten verschillen. Neem van te voren contact met ons op via ons contactformulier.

Wanneer de bestelling bij jou wordt afgeleverd controleer altijd het pakket op schade. Is dit het geval? Geef binnen 24 uur na ontvangst aan wat de schade is of wat de problemen zijn. Wij zullen dit snel en op gepaste wijze voor jou oplossen.

Betaling

Wij maken gebruik van de betaalpartner Mollie. Via hen lopen onze betalingen geheel veilig en gemakkelijk.

Betalen gaat snel en gemakkelijk via iDeal, In3, Credit Card, Paypal en voor onze Duitse klanten Sofort Banking.

In3 – In 3 keer betalen met 0% rente

Betaal je je aankoop liever niet in één keer? Maak dan gebruik van in3: de enige gespreid betaalmethode met 0% rente. In drie keer betaal je het aankoopbedrag zonder extra kosten. Zo koop je binnen je budget je favoriete product. Het minimale bestelbedrag is € 100,- en het maximale bestelbedrag is € 3.000,-.

Voorafgaand aan de betaling doet in3 een supersnelle gegevenscontrole. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, dan kan je contact opnemen met in3 of kiezen voor een andere betaalmethode. Wil je meer informatie over in3? Bezoek dan: www.payin3.nl.

Hoe werkt het?

Als je kiest voor in3 betaal je het volledige bedrag in drie gelijke delen binnen 60 dagen. Op de dag van je bestelling betaal je het eerste deel via iDeal en wordt je aankoop verzonden. 30 dagen later betaal je het tweede deel en weer 30 dagen later het derde deel. Zo hoef je geen grote uitgave in één keer te doen. Je ontvangt een mailtje zodra je een nieuwe betaling moet doen. Wel zo makkelijk!

1. Kies & check:
Kies in3 bij het afrekenen, het systeem doet een supersnelle gegevenscontrole.

2. 1e betaling & verzending:
Je doet direct je eerste betaling en de bestelling wordt verzonden.

3. 2e & 3e betaling:
Binnen 30 dagen doe je de tweede betaling en binnen 60 dagen doe je de derde betaling.

Wanneer je probeert te betalen met iDeal, kan het zijn dat het bedrag van de bestelling hoger is dan het maximale bedrag dat is toegestaan via de app van jouw bank. Je kunt dit aanpassen in de instellingen van je app, daarna kun je het nogmaals proberen.

Retourneren

Wanneer je niet tevreden bent met jouw bestelling is het mogelijk deze te retourneren binnen 14 dagen na ontvangst.
Neem contact met ons op via ons contactformulier voor meer informatie en de vervolgstappen.

Producten kunnen alleen geretourneerd worden wanneer deze onbeschadigd en in ongeopende originele verpakking zitten.

De kosten voor retourneren zijn voor de klant. Wanneer wij het afhalen van het retour regelen kost dit €60,-.

Het afhalen van retouren is niet in alle gevallen mogelijk, neem contact met ons op of het bij u ook van toepassing kan zijn.

Nee, dit is niet mogelijk. Producten die speciaal voor jou op maat gemaakt of afgesneden, bijvoorbeeld een rol vinyl of tapijt, nemen wij niet retour.
Wel kun je contact op nemen voor een gepaste oplossing indien mogelijk.