✓ Gratis kleurstalen
Veel gestelde vragen
Categories
Bestellingen
Geen probleem, neem zo snel mogelijk contact met ons op zodat wij de bestelling kunnen aanpassen. Zo voorkom je dat er extra verzendkosten gemaakt worden.
Dit is mogelijk, wij nemen contact op met de leverancier/vervoerder om de huidige zending te annuleren en aan te passen naar de juiste producten. Wel rekenen wij een extra keer verzendkosten voor de gemaakte kosten.
Geen probleem. Neem contact met ons op via ons contactformulier en vermeld hierin het bestelnummer en evt. jouw klantnummer. Wij zullen de bestelling annuleren en het bedrag terugboeken naar de rekening waar ook mee is betaald.
Dat kan, neem contact met ons op via ons contactformulier en vermeld het bestelnummer en eventueel jouw klantnummer. Het bedrag excl. verzendkosten krijgt u teruggestort op dezelfde rekening als waarmee is betaald.
Verzending
De vermelde prijzen zijn zonder verzendkosten. De verzendkosten bedragen €35,- voor bestellingen met een afleveradres binnen Nederland. Bestellingen binnen Nederland boven de €500,- is de verzending gratis.
Voor bestellingen in België of Duitsland bedragen de verzendkosten €50,-.
Bestellingen boven de €750,- in België of Duitsland is de verzending gratis.
Voor kleinere artikelen zoals een fles schoonmaakmiddel bedragen de verzendkosten €7,95.
Wanneer je vóór 12 uur besteld, wordt de bestelling dezelfde dag nog doorgezet. Afhankelijk van de grootte van de bestelling leveren wij tussen 1-5 werkdagen. Mits de producten op voorraad zijn bij de leverancier.
Mocht het voorkomen dat onze producten niet voorradig zijn. Wij zullen altijd informeren over de verwachte levertijd. Als je vervolgens jouw bestelling wilt annuleren is dit geen enkel probleem.
Ja, wij leveren standaard ook aan Duitsland en België. Voor andere Europese landen kunnen de daadwerkelijke verzendkosten verschillen. Neem van te voren contact met ons op via ons contactformulier.
Wanneer de bestelling bij jou wordt afgeleverd controleer altijd het pakket op schade. Is dit het geval? Geef binnen 24 uur na ontvangst aan wat de schade is of wat de problemen zijn. Wij zullen dit snel en op gepaste wijze voor jou oplossen.
Betaling
Wij maken gebruik van de betaalpartner Mollie. Via hen lopen onze betalingen geheel veilig en gemakkelijk.
Betalen gaat snel en gemakkelijk via iDeal, In3, Credit Card, Paypal en voor onze Duitse klanten Sofort Banking.
iDEAL in3 – Spreid je betaling in 3 keer zonder rente
Wil je jouw aankoop niet in één keer betalen? Met iDEAL in3 kun je jouw aankoop gespreid over 3 termijnen binnen 60 dagen betalen, zonder enige extra kosten. Dit geldt voor aankopen vanaf €50,- tot maximaal €5.000,-.
Voordat je betaling wordt verwerkt, voert iDEAL een snelle controle van je gegevens uit. Mocht je betalingsverzoek om wat voor reden dan ook niet worden goedgekeurd, neem dan gerust contact met ons op of kies een andere betaalmethode. Voor meer details over iDEAL in3, bezoek onze website.
Hoe het werkt:
- Kies bij het afrekenen voor iDEAL in3:
Selecteer iDEAL in3 als betaalmethode, waarna een snelle controle van je gegevens plaatsvindt. - Eerste betaling & verzending:
Doe de eerste betaling, een derde van het totale bedrag, via iDEAL en je bestelling wordt direct verzonden. - Vervolgtermijnen:
De tweede termijn betaal je binnen 30 dagen, en de derde termijn binnen 60 dagen. Wij sturen je tijdig herinneringen, zodat je geen betaling mist.
Wanneer je probeert te betalen met iDeal, kan het zijn dat het bedrag van de bestelling hoger is dan het maximale bedrag dat is toegestaan via de app van jouw bank. Je kunt dit aanpassen in de instellingen van je app, daarna kun je het nogmaals proberen.
Retourneren
Wanneer je niet tevreden bent met jouw bestelling is het mogelijk deze te retourneren binnen 14 dagen na ontvangst.
Neem contact met ons op via ons contactformulier voor meer informatie en de vervolgstappen.
Producten kunnen alleen geretourneerd worden wanneer deze onbeschadigd en in ongeopende originele verpakking zitten.
De kosten voor retourneren zijn voor de klant. Wanneer wij het afhalen van het retour regelen kost dit €60,-.
Het afhalen van retouren is niet in alle gevallen mogelijk, neem contact met ons op of het bij u ook van toepassing kan zijn.
Nee, dit is niet mogelijk. Producten die speciaal voor jou op maat gemaakt of afgesneden, bijvoorbeeld een rol vinyl of tapijt, nemen wij niet retour.
Wel kun je contact op nemen voor een gepaste oplossing indien mogelijk.